Curs Mindfulness. Gestió de l'Estrès i el Benestar Emocional

Curs de 8 setmanes

Mindfulness per a la Gesti√≥ de l’Estr√®s i el Benestar Emocional

 

SESSI√ď DE PRESENTACI√ď I PR√ÄCTICA GRATU√ŹTA!!

DIVENDRES 12 DE GENER DE 17.30H A 18.30H

Inici 2 de febrer 2024

Divendres de 17.30h a 19.30h 

2, 9, 16 i 23 de febrer

1, 8, 15 i 22 de març

Preu Curs Presencial: 290‚ā¨

PREU PROMOCIONAL: 250‚ā¨ FINS DIVENDRES 19 DE GENER

(el preu inclou dossier i àudios. Possibilitat de pagament en dues mensualitats)

Imparteix: Rosa Moreno (Instructora certificada de Mindfulness per a adults, adolescents i infants) i Gemma Jurado (Terapeuta emocional i instructora certificada de Mindfulness per a adults, adolescents i infants)

Modalitat Presencial a Sant Cugat del Vallès 

Descripció del curs

Curs elaborat per Flu√Įm mindfulness & emocions i basat en diferents programes oficials com MBSR creat pel Dr. J.Kabat-Zin (Universitat de Massachusetts), MBPM programa elaborat per RespiraVida Breathworks, MBCT terapia cognitiva basada en Mindfulness (Dr.Z.V.Segal, M.Williams, JD.Teasdale) i el programa elaborat pel Dr. Javier Garc√≠a Campayo i el seu equip en el m√†ster de Mindfulness de la Universidad de Zaragoza.¬†

El programa està dirigit a totes les persones que vulguin aprendre a: 

  • Gestionar l’estr√®s
  • Gestionar estats mentals negatius
  • Aprendre a viure d’una manera equilibrada i sostenible
  • Augmentar la creativitat i la concentraci√≥
  • Millorar les relacions i la comunicaci√≥ interpersonasl (parella, treball, fills…)
  • Despertar i viure en harmonia amb nosaltres mateixos i amb el m√≥n¬†

Programa del curs

  • El programa consta de 8 sessions de 2h
  • El contingut ser√† pr√†ctic amb petites c√†psules de te√≤rica, meditacions i moviments conscients suaus (Mindful movements)
  • Classes de 10 alumnes com a m√†xim
  • Entrega de dossier i meditacions gravades
  • Acompanyament setmanal i recomanacions via Whatsapp al llarg de les 8 setmanes

Temari del Curs:
Setmana 1: Obrint els ulls.
Setmana 2:  Observant la nostra ment.
Setmana 3: La importància del cos.
Setmana 4: Apropar-se a les experiències desagradables.
Setmana 5: L’aferrament a les experi√®ncies agradables.
Setmana 6: Respondre vs Reaccionar.
Setmana 7: Canviar la teva ment pot canviar el teu món.
Setmana 8: Practicant Mindfulness.

Més informació!